2014. október 16., csütörtök

Zenzero ragyogás



Takács Judit sellőkollekciója után szerelmesedtem bele a magyar dizájner holmikba. Ruhákat, táskákat sajnos csak nagyon drágán lehet beszeretni, szebbnél szebb ékszerek között azonban már egyetemista pénztárcával is lehet válogatni. A Zenzero szerelem volt első látásra. 

Régóta vágytam már egy hegyikristály fülbevalóra (rejtély, hogy honnan jött ez az agymenésem), ezért, mint a legkisebb királyfi, útra keltem, hogy felkutassam azt az üveghegyet (vagy boltocskát, de az kevésbé drámai), ahol szert tehetek egy ilyen szépségere. Emily Kincsesboltjába akkora diadallal vágtáztam be fehér kardigánommal (ló nem volt), amit csak az a tény törhetett le, miszerint ők nem árulnak fülbevalót. (O.o?) A mesében a kis királyfik soha nem adják fel, ezért én is megrendeltem a Meskáról.

A füliket Ágitól vettem át. Azt hiszem, az összemosolygás volt a titkos (meg nem beszélt jelünk). :) Hihetetlenül kedves nő! Választhattam a fülbevaók közül, és még egy ajándék hegyikristályos üvegcsét is kaptam, amit láncra fűzve a nyakamban hordhatok. Alig vártam, hogy hazaérjek és a tükör előtt parádézhassak az új szerzeménnyel. Imádom, hogy a kő zárványos, így sokkal természetesebb, a kagylóformás (vagy madeleineformás?) kapocsért megőrülök. Nagyon szeretem, amikor az egyszerű dolgokat egy apró részlet dobja fel. Ági, legnagyobb gyönyörűségemre, azt is elmondta, hogy a kristályt a Mátrában bányászták. 
Imádom a Zenzero bohém ékszereit! A fülbevalón kívül nagy kedvencem lett a hegyikristályos medál és a köves gyűrűk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése